AZakce

Akce na klíč je pohodlné řešení…
Není již novinkou využít pro větší akci koordinátora nebo se spolehnout na kompletní servis od profesionálů.
Akce na klíč Vám zajistí veškerou organizaci Vaší plánované akce.
ORGANIZÁTOŘI „AKCE NA KLÍČ“ ŠETŘÍ VÁŠ ČAS I ROZPOČET
Je samozřejmostí, že se Vám budeme snažit vyjít vstříc i v této oblasti a přizpůsobí se našemu rozpočtu , dotvořit Vaše představy.
Na Vaše přání budete mít k dispozici obsluhující personál, barmany, hostesky. O zábavu se postarají různí umělci.
Svěřte organizaci a zajištění Vaší firemní akce profesionálům.

  • S pořádáním podobných akcí máme bohaté zkušenosti
  • Nabízíme osobní přístup
  • Jsme profesionálové v našem oboru
  • Zajistíme a připravíme jakoukoliv akci od A do Z
  • Máme rádi nové výzvy a práce nás baví

Rádi pro Vás zorganizujeme jakoukoliv z těchto akcí

    • jednorázového nebo dlouhodobého zaměření
      • Produkce projektů na klíč
      • Návrh a realizace kulturních, sportovních a odborných setkání i netradičních programů
      • Firemní oslava
      • Výročí firmy
      • Vánoční večírek
      • Výjezdní zasedání
      • Firemní prezentace
      • Obchodní konference, semináře, tiskové konference
      • Koncerty vážné i populární hudby
      • Hudba k tanci i poslechu – kapela nebo DJ, různé žánry
      • Setkání zaměstnanců
      • VIP večer
      • Promotion nové služby či výrobku
      • Klientský den
      • Team buildingovou akci
      • Firemní odpoledne pro zaměstnance
      • Garden party ( např. s opékáním selete)
      • Pracovní schůzky
      • Ples
      • Slavnostní večeře
      • Vernisáž
      • Family day ( pro zaměstnance a jejich děti)
      • Výstavy a veletrhy i s programem
      • Svatby, oslavy, večírky
      • Svatební koordinátor
      • Děteké dny
      • Catering
      • Jakýkoliv program na Vaší akci
      • Světelnou či ohnivou show, ohňostroj
      • Doporučení a zajištění vhodného prostoru a lokality
      • Návrh a realizace pohoštění včetně dekorací
      • Květinová výzdoba
      • Návrh, tisk a rozesílání pozvánek, programů, katalogů reklamních bannerů apod.
      • Zajištění moderátora a účasti známých osobností
      • Kompletní technické zajištění (audio, video, osvětlení, apod)
      • Zajištění ubytování a další služby dle požadavků klienta
      • Kočár s koňmi
      • Limuzíny, dobová auta
      • Zajistíme svozy a odvozy, drink taxi
      • Půjčovna inventáře (stoly, židle, potahy, ubrusy, párty stany …)

a mnoho dalšího dle přání klienta

Na základě druhu akce a cílové skupiny účastníků připravíme komplexní návrh.
Vytvoříme vhodný styl a design dané akce, zajistíme vše potřebné.
Přípravy s vámi konzultujeme, abychom si byli jisti, že s výsledkem budete spokojeni.
Nabízíme komplexní servis za rozumnou cenu.